نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3582
-
الف
+

درخشش «نقی معمولی» با کرکتر «مرد افغانستانی» + ویدیو

«محسن تنابنده» با ایفای نقش یک مرد افغانستانی توانایی خود در خلق کرکترهایی با گویش خاص را به نمایش گذاشت.

«محسن تنابنده» بازیگر ، کارگردان و نویسنده سینما و تلویزیون ایران با ایفای نقش یک مرد افغانستانی توانایی خود در خلق کرکترهایی با گویش خاص را به نمایش گذاشت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «محسن تنابنده» بازیگر ، کارگردان و نویسنده سینما تلویزیون ایران که مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 بازی وی را در مجموعه سریال های «پایتخت» شاهد هستند ، با ایفای نقش یک مرد افغانستانی به نام «عظیم» بار دیگر توانایی خود در خلق کرکترهایی با لهجه، زبان و گویش خاص را به نمایش گذاشت. 

«محسن تنابنده» با نقش آفرینی در فلم سینمایی «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته «برادران محمودی» که در سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر به نمایش در آمد ، توانست با ایفای نقش متفاوت خود مورد توجه و تحسین قرار بگیرد.

«تنابنده» پیش‌تر با کرکتر «نقی معمولی» کرکتر شمالی و دوست‌داشتنی را در مجموعه سریال های «پایتخت» خلق کرده بود، در فلم سینمایی «فراری» با لهجه قمی ایفای نقش کرد و اکنون در نقش «عظیم» شمایل یک افغانستانی اصیل را به تصویر کشید.

حضور «محسن تنابنده» در فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» یکی از برگ‌برنده‌های این فلم به کارگردانی «برادران محمودی» محسوب می‌شود و شاید به همین دلیل هم بود که «نوید محمودی» پیش از نمایش فلم در سالن خطاب به مخاطبان فلم گفت؛ «مطمئن باشید متفاوت‌ترین محسن تنابنده را در این فلم خواهید دید.»

فلم «شکستن همزمان بیست استخوان» ساخته «برادران محمودی» به نمایندگی از کشور افغانستان توانسته در بخش «جلوه گاه شرق» سی و هفتمین جشنواره جهانی فلم فجر ایران حضور یافته و به نمایش در بیاید.

 این فلم محصول مشترک ایران و افغانستان میباشد که روایتگر قصه زندگی «عظیم» مهاجر افغانستانی مقیم ایران است.

 محسن تنابنده، مجتبی پیرزاده، فرشته حسینی، فاطمه حسینی، فاطمه میرزایی، محیی رضایی ازجمله بازیگران این فلم سینمایی هستند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر